Ons Werk in Actie
Wij leveren resultaten door strategie, creatief design en innovatie. Op deze pagina vind je projecten waarbij we bedrijven hebben geholpen te groeien. Ontdek hoe onze aanpak heeft geleid tot impactvolle oplossingen op het gebied van branding, webontwikkeling, digitale marketing en meer.
Reclamefolder.nl
Reclamefolder.nl is een platform waar 500.000 unieke bezoekers wekelijks digitale folders checken. Het doel is papieren folders digitaal te vervangen.
Product design
Strategy
UX design
UI design
Design systems
Reclamefolder.nl
Reclamefolder.nl moest overstappen naar native apps vanwege verouderde technologie. De focus ligt nu meer op aanbiedingen dan traditionele folders.
Product design
Strategy
UX design
UI design
Design systems
Reclamefolder.nl
Het verouderde design werd stapsgewijs vernieuwd. De nadruk lag eerst op visuele verbeteringen, gevolgd door gebruiksvriendelijke UX en prominente aanbiedingen.
oud
nieuw
Reclamefolder.nl
Retailers richten zich meer op aanbiedingen. We maakten het browsen makkelijker, met gepersonaliseerde lokale deals en betere retailer profilering.
Reclamefolder.nl
Een nieuw design systeem in Figma zorgt voor consistentie en schaalbaarheid. UX-design is nu verankerd in het hele proces.
Reclamefolder.nl
We introduceerden recepten die linken naar producten, wat gebruikers stimuleert om verkennend gedrag te vertonen, zoals bij papieren folders.
Reclamefolder.nl
Reclamefolder.nl is een platform waar 500.000 unieke bezoekers wekelijks digitale folders checken. Het doel is papieren folders digitaal te vervangen.
Product design
Strategy
UX design
UI design
Design systems
Reclamefolder.nl
Reclamefolder.nl moest overstappen naar native apps vanwege verouderde technologie. De focus ligt nu meer op aanbiedingen dan traditionele folders.
Product design
Strategy
UX design
UI design
Design systems
Reclamefolder.nl
Het verouderde design werd stapsgewijs vernieuwd. De nadruk lag eerst op visuele verbeteringen, gevolgd door gebruiksvriendelijke UX en prominente aanbiedingen.
oud
nieuw
Reclamefolder.nl
Retailers richten zich meer op aanbiedingen. We maakten het browsen makkelijker, met gepersonaliseerde lokale deals en betere retailer profilering.
Reclamefolder.nl
Een nieuw design systeem in Figma zorgt voor consistentie en schaalbaarheid. UX-design is nu verankerd in het hele proces.
Reclamefolder.nl
We introduceerden recepten die linken naar producten, wat gebruikers stimuleert om verkennend gedrag te vertonen, zoals bij papieren folders.
Reclamefolder.nl
Reclamefolder.nl is een platform waar 500.000 unieke bezoekers wekelijks digitale folders checken. Het doel is papieren folders digitaal te vervangen.
Product design
Strategy
UX design
UI design
Design systems
Reclamefolder.nl
Reclamefolder.nl moest overstappen naar native apps vanwege verouderde technologie. De focus ligt nu meer op aanbiedingen dan traditionele folders.
Product design
Strategy
UX design
UI design
Design systems
Reclamefolder.nl
Het verouderde design werd stapsgewijs vernieuwd. De nadruk lag eerst op visuele verbeteringen, gevolgd door gebruiksvriendelijke UX en prominente aanbiedingen.
oud
nieuw
Reclamefolder.nl
Retailers richten zich meer op aanbiedingen. We maakten het browsen makkelijker, met gepersonaliseerde lokale deals en betere retailer profilering.
Reclamefolder.nl
Een nieuw design systeem in Figma zorgt voor consistentie en schaalbaarheid. UX-design is nu verankerd in het hele proces.
Reclamefolder.nl
We introduceerden recepten die linken naar producten, wat gebruikers stimuleert om verkennend gedrag te vertonen, zoals bij papieren folders.
Reclamefolder.nl
Reclamefolder.nl is een platform waar 500.000 unieke bezoekers wekelijks digitale folders checken. Het doel is papieren folders digitaal te vervangen.
Product design
Strategy
UX design
UI design
Design systems
Reclamefolder.nl
Reclamefolder.nl moest overstappen naar native apps vanwege verouderde technologie. De focus ligt nu meer op aanbiedingen dan traditionele folders.
Product design
Strategy
UX design
UI design
Design systems
Reclamefolder.nl
Het verouderde design werd stapsgewijs vernieuwd. De nadruk lag eerst op visuele verbeteringen, gevolgd door gebruiksvriendelijke UX en prominente aanbiedingen.
oud
nieuw
Reclamefolder.nl
Retailers richten zich meer op aanbiedingen. We maakten het browsen makkelijker, met gepersonaliseerde lokale deals en betere retailer profilering.
Reclamefolder.nl
Een nieuw design systeem in Figma zorgt voor consistentie en schaalbaarheid. UX-design is nu verankerd in het hele proces.
Reclamefolder.nl
We introduceerden recepten die linken naar producten, wat gebruikers stimuleert om verkennend gedrag te vertonen, zoals bij papieren folders.
NPO3, Zapp, Zappelin
NPO moest Zappelin, ZAPP en NPO 3 samenvoegen op één platform met een gedeelde backend en frontends gericht op verschillende doelgroepen.
Strategy
Product design
UX design
Design systems
NPO3, Zapp, Zappelin
Honderden redacteuren werkten verschillend, terwijl jongeren naar Netflix en YouTube trokken. NPO moest platformen aantrekkelijker maken en concurrerend zijn.
Strategy
Product design
UX design
Design systems
NPO3, Zapp, Zappelin
Alle NPO-titels hadden aparte frontends en leveranciers. We centraliseerden alles en ontwikkelden in-house, waardoor een creatieve start-up cultuur ontstond.
NPO3, Zapp, Zappelin
Voor NPO 3 koppelden we artikelen aan programma’s, zodat Google ze beter indexeert en gebruikers relevantere content ontdekken via zoekmachines.
NPO3, Zapp, Zappelin
Zappelin creëerde een interactieve ervaring voor kinderen, waar programma’s en bijpassende content samenkwamen en kinderen dagelijks de app openden.
NPO3, Zapp, Zappelin
Een aantal flow’s voor de Zappelin app werden verbeterd, waardoor kinderen langer betrokken bleven en de spelervaring aanzienlijk werd geoptimaliseerd.
NPO3, Zapp, Zappelin
NPO moest Zappelin, ZAPP en NPO 3 samenvoegen op één platform met een gedeelde backend en frontends gericht op verschillende doelgroepen.
Strategy
Product design
UX design
Design systems
NPO3, Zapp, Zappelin
Honderden redacteuren werkten verschillend, terwijl jongeren naar Netflix en YouTube trokken. NPO moest platformen aantrekkelijker maken en concurrerend zijn.
Strategy
Product design
UX design
Design systems
NPO3, Zapp, Zappelin
Alle NPO-titels hadden aparte frontends en leveranciers. We centraliseerden alles en ontwikkelden in-house, waardoor een creatieve start-up cultuur ontstond.
NPO3, Zapp, Zappelin
Voor NPO 3 koppelden we artikelen aan programma’s, zodat Google ze beter indexeert en gebruikers relevantere content ontdekken via zoekmachines.
NPO3, Zapp, Zappelin
Zappelin creëerde een interactieve ervaring voor kinderen, waar programma’s en bijpassende content samenkwamen en kinderen dagelijks de app openden.
NPO3, Zapp, Zappelin
Een aantal flow’s voor de Zappelin app werden verbeterd, waardoor kinderen langer betrokken bleven en de spelervaring aanzienlijk werd geoptimaliseerd.
NPO3, Zapp, Zappelin
NPO moest Zappelin, ZAPP en NPO 3 samenvoegen op één platform met een gedeelde backend en frontends gericht op verschillende doelgroepen.
Strategy
Product design
UX design
Design systems
NPO3, Zapp, Zappelin
Honderden redacteuren werkten verschillend, terwijl jongeren naar Netflix en YouTube trokken. NPO moest platformen aantrekkelijker maken en concurrerend zijn.
Strategy
Product design
UX design
Design systems
NPO3, Zapp, Zappelin
Alle NPO-titels hadden aparte frontends en leveranciers. We centraliseerden alles en ontwikkelden in-house, waardoor een creatieve start-up cultuur ontstond.
NPO3, Zapp, Zappelin
Voor NPO 3 koppelden we artikelen aan programma’s, zodat Google ze beter indexeert en gebruikers relevantere content ontdekken via zoekmachines.
NPO3, Zapp, Zappelin
Zappelin creëerde een interactieve ervaring voor kinderen, waar programma’s en bijpassende content samenkwamen en kinderen dagelijks de app openden.
NPO3, Zapp, Zappelin
Een aantal flow’s voor de Zappelin app werden verbeterd, waardoor kinderen langer betrokken bleven en de spelervaring aanzienlijk werd geoptimaliseerd.
NPO3, Zapp, Zappelin
NPO moest Zappelin, ZAPP en NPO 3 samenvoegen op één platform met een gedeelde backend en frontends gericht op verschillende doelgroepen.
Strategy
Product design
UX design
Design systems
NPO3, Zapp, Zappelin
Honderden redacteuren werkten verschillend, terwijl jongeren naar Netflix en YouTube trokken. NPO moest platformen aantrekkelijker maken en concurrerend zijn.
Strategy
Product design
UX design
Design systems
NPO3, Zapp, Zappelin
Alle NPO-titels hadden aparte frontends en leveranciers. We centraliseerden alles en ontwikkelden in-house, waardoor een creatieve start-up cultuur ontstond.
NPO3, Zapp, Zappelin
Voor NPO 3 koppelden we artikelen aan programma’s, zodat Google ze beter indexeert en gebruikers relevantere content ontdekken via zoekmachines.
NPO3, Zapp, Zappelin
Zappelin creëerde een interactieve ervaring voor kinderen, waar programma’s en bijpassende content samenkwamen en kinderen dagelijks de app openden.
NPO3, Zapp, Zappelin
Een aantal flow’s voor de Zappelin app werden verbeterd, waardoor kinderen langer betrokken bleven en de spelervaring aanzienlijk werd geoptimaliseerd.
NPO3, Zapp, Zappelin
NPO moest Zappelin, ZAPP en NPO 3 samenvoegen op één platform met een gedeelde backend en frontends gericht op verschillende doelgroepen.
Strategy
Product design
UX design
Design systems
NPO3, Zapp, Zappelin
Honderden redacteuren werkten verschillend, terwijl jongeren naar Netflix en YouTube trokken. NPO moest platformen aantrekkelijker maken en concurrerend zijn.
Strategy
Product design
UX design
Design systems
NPO3, Zapp, Zappelin
Alle NPO-titels hadden aparte frontends en leveranciers. We centraliseerden alles en ontwikkelden in-house, waardoor een creatieve start-up cultuur ontstond.
NPO3, Zapp, Zappelin
Voor NPO 3 koppelden we artikelen aan programma’s, zodat Google ze beter indexeert en gebruikers relevantere content ontdekken via zoekmachines.
NPO3, Zapp, Zappelin
Zappelin creëerde een interactieve ervaring voor kinderen, waar programma’s en bijpassende content samenkwamen en kinderen dagelijks de app openden.
NPO3, Zapp, Zappelin
Een aantal flow’s voor de Zappelin app werden verbeterd, waardoor kinderen langer betrokken bleven en de spelervaring aanzienlijk werd geoptimaliseerd.
NPO3, Zapp, Zappelin
NPO moest Zappelin, ZAPP en NPO 3 samenvoegen op één platform met een gedeelde backend en frontends gericht op verschillende doelgroepen.
Strategy
Product design
UX design
Design systems
NPO3, Zapp, Zappelin
Honderden redacteuren werkten verschillend, terwijl jongeren naar Netflix en YouTube trokken. NPO moest platformen aantrekkelijker maken en concurrerend zijn.
Strategy
Product design
UX design
Design systems
NPO3, Zapp, Zappelin
Alle NPO-titels hadden aparte frontends en leveranciers. We centraliseerden alles en ontwikkelden in-house, waardoor een creatieve start-up cultuur ontstond.
NPO3, Zapp, Zappelin
Voor NPO 3 koppelden we artikelen aan programma’s, zodat Google ze beter indexeert en gebruikers relevantere content ontdekken via zoekmachines.
NPO3, Zapp, Zappelin
Zappelin creëerde een interactieve ervaring voor kinderen, waar programma’s en bijpassende content samenkwamen en kinderen dagelijks de app openden.
NPO3, Zapp, Zappelin
Een aantal flow’s voor de Zappelin app werden verbeterd, waardoor kinderen langer betrokken bleven en de spelervaring aanzienlijk werd geoptimaliseerd.
NPO3, Zapp, Zappelin
NPO moest Zappelin, ZAPP en NPO 3 samenvoegen op één platform met een gedeelde backend en frontends gericht op verschillende doelgroepen.
Strategy
Product design
UX design
Design systems
NPO3, Zapp, Zappelin
Honderden redacteuren werkten verschillend, terwijl jongeren naar Netflix en YouTube trokken. NPO moest platformen aantrekkelijker maken en concurrerend zijn.
Strategy
Product design
UX design
Design systems
NPO3, Zapp, Zappelin
Alle NPO-titels hadden aparte frontends en leveranciers. We centraliseerden alles en ontwikkelden in-house, waardoor een creatieve start-up cultuur ontstond.
NPO3, Zapp, Zappelin
Voor NPO 3 koppelden we artikelen aan programma’s, zodat Google ze beter indexeert en gebruikers relevantere content ontdekken via zoekmachines.
NPO3, Zapp, Zappelin
Zappelin creëerde een interactieve ervaring voor kinderen, waar programma’s en bijpassende content samenkwamen en kinderen dagelijks de app openden.
NPO3, Zapp, Zappelin
Een aantal flow’s voor de Zappelin app werden verbeterd, waardoor kinderen langer betrokken bleven en de spelervaring aanzienlijk werd geoptimaliseerd.
NPO3, Zapp, Zappelin
NPO moest Zappelin, ZAPP en NPO 3 samenvoegen op één platform met een gedeelde backend en frontends gericht op verschillende doelgroepen.
Strategy
Product design
UX design
Design systems
NPO3, Zapp, Zappelin
Honderden redacteuren werkten verschillend, terwijl jongeren naar Netflix en YouTube trokken. NPO moest platformen aantrekkelijker maken en concurrerend zijn.
Strategy
Product design
UX design
Design systems
NPO3, Zapp, Zappelin
Alle NPO-titels hadden aparte frontends en leveranciers. We centraliseerden alles en ontwikkelden in-house, waardoor een creatieve start-up cultuur ontstond.
NPO3, Zapp, Zappelin
Voor NPO 3 koppelden we artikelen aan programma’s, zodat Google ze beter indexeert en gebruikers relevantere content ontdekken via zoekmachines.
NPO3, Zapp, Zappelin
Zappelin creëerde een interactieve ervaring voor kinderen, waar programma’s en bijpassende content samenkwamen en kinderen dagelijks de app openden.
NPO3, Zapp, Zappelin
Een aantal flow’s voor de Zappelin app werden verbeterd, waardoor kinderen langer betrokken bleven en de spelervaring aanzienlijk werd geoptimaliseerd.
KiesMBO.nl
Het maken van een keuze is moeilijk, vooral voor jongeren. Op KiesMBO.nl helpen we hen kiezen uit 500 opleidingen met praktische tools.
Research
Product design
Strategy
UX design
Design systems
KiesMBO.nl
Met gebruikers van 11 tot 18 jaar moest KiesMBO.nl routes creëren die verschillende persona’s aanspreken, zoals bladeren, vergelijken, zoeken of spelen.
Research
Product design
Strategy
UX design
Design systems
KiesMBO.nl
We gebruikten een uitgebreid kleurenpalet om aandacht vast te houden, terwijl we tegelijkertijd moesten voldoen aan webtoegankelijkheidsregels voor iedereen.
KiesMBO.nl
Het menu was eenvoudig met grote knoppen en vijf routes: Interesse, Bladeren, Zoeken, Vergelijken en MBO Stad, allen leidend naar passende opleidingen.
KiesMBO.nl
Voor jongeren die KiesMBO.nl in de les gebruiken, ontwikkelden we MBO Stad, een gamified manier om opleidingen te verkennen door een virtuele stad.
KiesMBO.nl
KiesMBO.nl heeft een krachtige vergelijkingstool waarmee je favoriete opleidingen kunt vergelijken op basis van opleidingstype, niveau, duur en andere relevante kenmerken.
KiesMBO.nl
Het maken van een keuze is moeilijk, vooral voor jongeren. Op KiesMBO.nl helpen we hen kiezen uit 500 opleidingen met praktische tools.
Research
Product design
Strategy
UX design
Design systems
KiesMBO.nl
Met gebruikers van 11 tot 18 jaar moest KiesMBO.nl routes creëren die verschillende persona’s aanspreken, zoals bladeren, vergelijken, zoeken of spelen.
Research
Product design
Strategy
UX design
Design systems
KiesMBO.nl
We gebruikten een uitgebreid kleurenpalet om aandacht vast te houden, terwijl we tegelijkertijd moesten voldoen aan webtoegankelijkheidsregels voor iedereen.
KiesMBO.nl
Het menu was eenvoudig met grote knoppen en vijf routes: Interesse, Bladeren, Zoeken, Vergelijken en MBO Stad, allen leidend naar passende opleidingen.
KiesMBO.nl
Voor jongeren die KiesMBO.nl in de les gebruiken, ontwikkelden we MBO Stad, een gamified manier om opleidingen te verkennen door een virtuele stad.
KiesMBO.nl
KiesMBO.nl heeft een krachtige vergelijkingstool waarmee je favoriete opleidingen kunt vergelijken op basis van opleidingstype, niveau, duur en andere relevante kenmerken.
KiesMBO.nl
Het maken van een keuze is moeilijk, vooral voor jongeren. Op KiesMBO.nl helpen we hen kiezen uit 500 opleidingen met praktische tools.
Research
Product design
Strategy
UX design
Design systems
KiesMBO.nl
Met gebruikers van 11 tot 18 jaar moest KiesMBO.nl routes creëren die verschillende persona’s aanspreken, zoals bladeren, vergelijken, zoeken of spelen.
Research
Product design
Strategy
UX design
Design systems
KiesMBO.nl
We gebruikten een uitgebreid kleurenpalet om aandacht vast te houden, terwijl we tegelijkertijd moesten voldoen aan webtoegankelijkheidsregels voor iedereen.
KiesMBO.nl
Het menu was eenvoudig met grote knoppen en vijf routes: Interesse, Bladeren, Zoeken, Vergelijken en MBO Stad, allen leidend naar passende opleidingen.
KiesMBO.nl
Voor jongeren die KiesMBO.nl in de les gebruiken, ontwikkelden we MBO Stad, een gamified manier om opleidingen te verkennen door een virtuele stad.
KiesMBO.nl
KiesMBO.nl heeft een krachtige vergelijkingstool waarmee je favoriete opleidingen kunt vergelijken op basis van opleidingstype, niveau, duur en andere relevante kenmerken.
KiesMBO.nl
Het maken van een keuze is moeilijk, vooral voor jongeren. Op KiesMBO.nl helpen we hen kiezen uit 500 opleidingen met praktische tools.
Research
Product design
Strategy
UX design
Design systems
KiesMBO.nl
Met gebruikers van 11 tot 18 jaar moest KiesMBO.nl routes creëren die verschillende persona’s aanspreken, zoals bladeren, vergelijken, zoeken of spelen.
Research
Product design
Strategy
UX design
Design systems
KiesMBO.nl
We gebruikten een uitgebreid kleurenpalet om aandacht vast te houden, terwijl we tegelijkertijd moesten voldoen aan webtoegankelijkheidsregels voor iedereen.
KiesMBO.nl
Het menu was eenvoudig met grote knoppen en vijf routes: Interesse, Bladeren, Zoeken, Vergelijken en MBO Stad, allen leidend naar passende opleidingen.
KiesMBO.nl
Voor jongeren die KiesMBO.nl in de les gebruiken, ontwikkelden we MBO Stad, een gamified manier om opleidingen te verkennen door een virtuele stad.
KiesMBO.nl
KiesMBO.nl heeft een krachtige vergelijkingstool waarmee je favoriete opleidingen kunt vergelijken op basis van opleidingstype, niveau, duur en andere relevante kenmerken.
KiesMBO.nl
Het maken van een keuze is moeilijk, vooral voor jongeren. Op KiesMBO.nl helpen we hen kiezen uit 500 opleidingen met praktische tools.
Research
Product design
Strategy
UX design
Design systems
KiesMBO.nl
Met gebruikers van 11 tot 18 jaar moest KiesMBO.nl routes creëren die verschillende persona’s aanspreken, zoals bladeren, vergelijken, zoeken of spelen.
Research
Product design
Strategy
UX design
Design systems
KiesMBO.nl
We gebruikten een uitgebreid kleurenpalet om aandacht vast te houden, terwijl we tegelijkertijd moesten voldoen aan webtoegankelijkheidsregels voor iedereen.
KiesMBO.nl
Het menu was eenvoudig met grote knoppen en vijf routes: Interesse, Bladeren, Zoeken, Vergelijken en MBO Stad, allen leidend naar passende opleidingen.
KiesMBO.nl
Voor jongeren die KiesMBO.nl in de les gebruiken, ontwikkelden we MBO Stad, een gamified manier om opleidingen te verkennen door een virtuele stad.
KiesMBO.nl
KiesMBO.nl heeft een krachtige vergelijkingstool waarmee je favoriete opleidingen kunt vergelijken op basis van opleidingstype, niveau, duur en andere relevante kenmerken.
KiesMBO.nl
Het maken van een keuze is moeilijk, vooral voor jongeren. Op KiesMBO.nl helpen we hen kiezen uit 500 opleidingen met praktische tools.
Research
Product design
Strategy
UX design
Design systems
KiesMBO.nl
Met gebruikers van 11 tot 18 jaar moest KiesMBO.nl routes creëren die verschillende persona’s aanspreken, zoals bladeren, vergelijken, zoeken of spelen.
Research
Product design
Strategy
UX design
Design systems
KiesMBO.nl
We gebruikten een uitgebreid kleurenpalet om aandacht vast te houden, terwijl we tegelijkertijd moesten voldoen aan webtoegankelijkheidsregels voor iedereen.
KiesMBO.nl
Het menu was eenvoudig met grote knoppen en vijf routes: Interesse, Bladeren, Zoeken, Vergelijken en MBO Stad, allen leidend naar passende opleidingen.